mandag 19. februar 2007

Mjau

I dag har Lina fått seg katt, en kjempesøt liten krabat som du kan se på bilde. Gleder meg til å se den! Den har fått navnet Beethoven, og er en hunkatt.
Ellers i dag så har jeg vært på jobb, var oppe tidlig i dag og kom meg på jobb nesten i tide. Måtte skrape is av bilen noe jeg ikke hadde regnet med. I dag har vi vært ute og ordnet et trådløst nett hos en kunde og så har jeg laget kabel som jeg skal bruke i morgen for å kunne få internett på der jeg skal drive på. Jeg skal til Otta i morgen og hente 3 maskiner som jeg skal bruke for å oppdatere meg litt på oppsett av nettverk med Windows 2003 på server og XP på klient. Er lenge siden jeg har drevet med noe sånn så skal bli godt å oppdatere seg litt før fagprøven. Regner med at oppgaven blir å sette opp ett lite nettverk med en enkel server.
I kveld har jeg vært på Fossberg sammen med støttekontakten. Jeg kjøpe meg en Løfbiff med pommes frittes siden jeg ikke hadde spist middag enda. Jeg fikk telefon fra sosialkontoret i dag, de har muligens funnet en støttekontakt her som er mer på min alder. Det er en veldi god nyhet å få like før fagprøven, fikk opp humøret mitt mange hakk.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Rettelse: ikke min katt, men vår katt

1:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home