onsdag 28. februar 2007

Ny fagprøvedag er over

Nå er 3 dagen av fagprøven over og jeg ser meg sånn ca. ferdig. Har igjen å finjustere litt på rettigheter. I går satte jeg opp terminalserver, og det gikk bedre enn jeg ventet. La inn OpenOffice.org på serveren og det også fungerer helt fint. Men jeg må studere mer på rettigheter for å sikre serveren best mulig. I går sikret jeg serveren litt for bra, begynte å fjerne rettigheter som ikke var lurt å fjerne så det ble litt surr, men fikk rettet det opp. Tenkte mye på det i går kveld, så jeg fikk ikke helt ro på meg, men i dag har jeg testet litt og det ser ut til å fungere greit igjen etter å ha retett det opp. I går la jeg meg kjempetidlig, la meg klokka 11, og det er tidlig til å være meg. Var kjempetrøtt. Tror ikke jeg er så trøtt i kveld, har ikke gjort så kjempemye i dag. Tiden har gått med til testing og finjustering av dokumentasjonen. Har også skrevet tillegg til dokumentasjonen i dag, Brukermanual for brukerene, og anbefaling av hvilket utstyr de burde ha i nettet. Nå ser jeg lyst på tingene, så har stor tro på å bestå prøven.
I går var internett nede på hybelen igjen. De hadde vist ikke gjort seg ferdig med å rette feilen, men i dag var det heldigvis oppe igjen. Er plagsomt og dyrt å måtte koble seg opp via mobilen.
Fikk brev fra Bredebygden i dag. Skulle egentlig dit denne uka, men jeg fikk beskjed om at jeg fikk flyttet det til neste uke. Skal bli godt å kunne slappe av en uke også etter en hard fagprøve.
Fikk 3 røde roser av Lina og Bethoven (katten vår) i dag. Kjempekoselig, tusen takk begge to! :):) Koselig oppmuntring midt i fagprøven.