mandag 26. februar 2007

Første fagprøvedag over

Ja, da var første dagen av fagprøven slutt. I dag har jeg først skrevet en planleggingsdel, som jeg ikke ble helt fornøyd med. Ble ganske tynn b.la i forbindelse med tidsforbruk. Men får ta det igjen på bedre dokumentasjon. Oppgaven gikk ut på å sette opp et enkelt kontornettverk og dokumentere dette. Jeg har ganske lite utstyr og programvare tilgjengelig, men får gjøre det beste ut av det. En av brukerene ønsker å ha mulighet til å jobbe fra hjemme, så da blir nok det beste å sette opp terminalserver på 2003 serveren. Dette har jeg ikke gjort før, så er spent på hvordan det går. Har lest en del på nettet, så tror det skal gå greit. Tror jeg begynner på det på onsdag, skal først installere Windows Server Update Service og legge inn brukere, fellesmapper, hjemmemapper osv i morgen. Nå tenker jeg å legge meg, skal begynne på jobb klokka 8 i morgen så må tidlig opp. Best å sette på alle vekkerklokker og alarmer tilgjengelig...