tirsdag 6. mars 2007

På Bredebygden igjen

I går kom jeg til Bredebygden igjen. Skulle egentlig kjøre nedover maskinene jeg har brukt på fagprøven, men Bård Atle skulle oppover til Lom likevel så han tok dem med seg i steden. Kjekt. Kjørte selv nedover, og føret var ganske bra. Begynner å få litt vårfølelse. Her er alt på sitt gamle nesten, de driver og maler stua her så vi må være andre steder enn der. Litt kjedelig. I går kveld var vi på kafeteriaen og spiste pizza, det var ganske godt. Spiste ikke så mye til middag i går, vi hadde fiskepudding og det er jeg ikke så veldi glad i.
I kveld er det hyggekveld, og da skal vi på kafeteriaen og høre på musikk, fyre på peisen og høre på musikk. Det blir koselig. Aktivitøren som har vært borte en stund her har kommet tilbake og da blir det nok gjort litt mer av hyggekvelder, turer og sånn. Det er bra. Psykisk har jeg det ikke så veldi bra, er ganske deprimert for tiden. Kom liksom tilbake da jeg var ferdig med fagprøven. Får håpe det er bare forbigående.