fredag 2. mars 2007

Fagprøven er BESTÅTT!!!

Da er endelig fagprøven ferdig. Prøvenemda kom til meg i dag klokka 9, og jeg var veldi nervøs. Men det gikk egentlig ganske bra. Jeg tabba meg ut på to ting. Jeg skulle rette opp en feil de hadde laget. Feilen var at brukeren ikke fikk tilgang til serveren. Begynte å sjekke rettigheter og oppsett i AD, men alt var riktig. Fant etter noen hint ut at det var noe så enkelt som at nettverkkabelen var koblet fra. Ganske flaut egentlig. Jeg fikk også litt problemer da jeg skulle koble meg på terminalserveren, men fikk det til til slutt. Ellers så spurte de om en del ikke alt for vanskelige spørsmål. Alt i alt så var de fornøyd, og jeg fikk karakteren bestått meget bra. Jippi!!!
I kveld var jeg egentlig tenkt på å på radioamatørmøte på Otta, men fant ut at jeg ikke orket. Ble invitert til Laila på pizza halv 7 i kveld, så da tar jeg meg en tur dit i steden.

2 Comments:

Blogger LA8OKA said...

GRATULERER med bestått fagprøve!
Hilsen Martin

1:25 p.m.  
Blogger Ola Rossehaug said...

Grattis gut - ikkje gale!

9:31 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home