onsdag 21. mars 2007

Sliten i kveld

I dag har det vært en slitsom dag. Har gjort mye i dag, eller kanskje ikke? På jobben i dag har jeg ikke gjort noe annet enn å installert Vista for første gang på maskinen der. Førsteintrykket mitt er at Vista virker litt rotete, og er ofte ikke spesielt fint å se på. Enkelte ting der er rett og slett stygge å se på. Likte sidebaren da. Så jeg tror jeg holder meg til XP en stund til. Etter jobben i dag var jeg en tur hos Jorunn og fjernet noe virus og rydda opp litt. Hun har fått linjen stengt fordi det var et virus på maskinen hennes som spredde seg selv. Har vært hos henne en gang før også og fjernet et virus, men det har nok kommet tilbake. Får håpe jeg fikk fjernet det denne gangen. Har også vært en tur hjemme på Frøise en tur. Har funnet ut at den midlertidige kjøretillatelsen min om går ut i dag så må en tur til Otta med fattern i morgen og få fornyet den. Får håpe det går i orden. Vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg ikke får kjøre bil en periode. Venter fortsatt på at legeattesten skal komme tilbake fra fylkeslegen.
Har forresten funnet et smart program som klarer å laste ned fra TV2 Sumo (Web-tv), og sikert NRK også. Det heter SDP og ser ut til å fungere meget bra. Du finner hjemmesiden til programmet her. Det hender seg jo at en kommer over programmer en ønsker å laste ned og ta vare på.