torsdag 15. mars 2007

Datakrasj på tunet

I går kveld var jeg en tur på Otta. Ville bare komme meg ut en tur. Var en tur innom og bestilte meg klippetime, skal klippe meg i dag klokka 4. Skal bli godt å få vekk noe hår. Var også innom på kafeen på tunet en tur. I taket på Ottatunet har de en prosjektor hengende som skal vise reklame. Denne kjører Windows XP og denne har krasjet. Ikke spesielt god reklame. Hehe. Et bilde av det kan du se her. Litt dårlig kvalitet på bildet, ble tatt med mobilen på litt lang avstand.
I dag har jeg vært og snakka med psykiateren her. Jeg har funnet ut at jeg er så deprimert at det nok er best å begynne med medisin for det, selv om jeg engentlig ikke synes det er den beste løsningen. Men får håpe det hjelper. Jeg kom med forslaget om Remeron, siden denne gir veldi få bivirkninger. De vanligeste bivirkningene er at jeg blir trøtt og at jeg kan legge på meg litt. Men er bedre det enn å være deprimert da. Får håpe det hjelper. Nå skal jeg straks på samtalegruppe så da får jeg nesten avslutte.