mandag 19. mars 2007

Hjem kjære hjem

Da er jeg hjemme igjen, tok bussen fra Hamar til Otta der jeg hadde bilen stående i dag. Turen gikk helt fint, var lite folk på bussen så det var bra med plass. Da jeg kom til Otta var jeg først innom på Rimi på tunet og kjøpte med meg litt mat. Kjøpte meg b.la Fjordland Torsk, og en pakke med pasta fylt med ost. Sånn har de ikke i Lom. Etterpå var jeg en tur på Bredebygden og leverte dosetten og nøkkelen. Til slutt var jeg innom en tur på Statoil på Otta og kjøpte meg en hamburger, de har kjempegode hamburgere der. Nå er jeg hjemme på hybelen, og sitter og hører på ukas "fangst" fra radioscanneren. Den står hjemme på radiorommet og tar opp alt som skjer på radioen sånn at jeg kan høre på det etterpå. Veldi kjekt. Men savner allerede dama veldi mye da... Fikk forresten et kjempefint kort fra henne, som jeg fikk beskjed om å åpne på bussen. Tusen takk! :)