fredag 30. mars 2007

Hjemme igjen

I går kom jeg hjem igjen til Lom. Var innom en tur på Otta og handla litt. Kjøpte også med meg 5 ferske smultringer som smakte veldi godt. Står sånn smultringbaker utenfor Tunet på Otta nå. Må innom der neste gang jeg er nedover også. Da jeg kom til Lom var jeg innom hjemme en tur. Laila og Per Inge var der en tur så fikk snakket litt med dem også. Dro på hybelen litt senere på kvelden.
I dag har jeg ikke gjort stort, sov lenge i dag. Det var ganske godt, har ikke sovet lenge på lenge. Neste uke kan jeg sove så lenge jeg vil hver dag siden jeg har fri. Det blir godt, men muligens litt kjedelig også. Ellers i kveld har jeg lagt inn Ubuntu (Linux) på laptopen for å teste det ut. Det trådløse nettet kom opp automatisk etter at jeg har konfigurert ssid og kryptering. Lyd- og grafikk kort kom også opp automatisk. Imponerende. Men irriterer meg litt på at xmms og mplayer ikke fulgte med som standard. Får ta og installere det i morgen, for nå er jeg ganske trøtt og vil snart finne senga.