torsdag 29. mars 2007

Turdag

I dag har det vært turdag her. Vi har vært en tur på Mysuseter og gått en liten tur. Etterpå satte vi oss ned i solveggen og spiste nista vår. Været var kjempefint, godt og varmt og ikke en sky på himmelen. Kjempegodt. Nå i kveld har jeg vært en liten tur på Otta og handla litt. Ellers så går det bra med medisinen, føler meg allerede mindre deppa, og merker ikke noe spesielt til bivirkningene, bortsett fra at jeg blir litt trøtt om kvelden. Skal snakke med psykiateren her i morgen så får jeg høre hvordan det går. Er ikke så mye annet som skjer for tiden egentlig, skal hjem igjen i morgen etter middagen da.
Er også en liten link jeg tenkte å dele med dere. På siden Dosgamesarchive kan du laste ned masse gamle dos spill, som f.eks Duke Nukem 3D som var ett av de første spillene jeg spilte på PC. Jeg har lastet det ned og synes det er gøy å spille litt igjen. Har vist ikke glemt det helt.