tirsdag 10. april 2007

Morsom oversettelse

Kom over denne på jobben i dag, og både jeg og Knut lo oss skakke av den. I følge Microsoft blir Switch til Bytt på Norsk i Vista. Veldi bra. Hjemme har jeg en 5 porters bytt som kobler nettet sammen. *ler* For screenshot kan du se her. Ellers så har jeg hatt min første arbeidsdag etter ferien i dag, det var ikke så mye å gjøre så jeg slappa for det meste av ved pc`en. Etter jobben var jeg innom legekontoret og henter en ny resept på Zyprexa. Var så på apoteket og skulle hente medisinen, men de hadde ikke på lager så de måtte bestille. Mulig de kunne få det inn i morgen, om ikke må jeg vente til over helgen. Har bare medisin til og med torsdag så får håpe de får i morgen. I kveld skal jeg til Laila og spise middag. Det blir godt, har ikke spist så veldi mye før i dag.