onsdag 11. april 2007

Litt av hvert

I dag har jeg fått ordnet litt av hvert. Først ringte Anne-Lise i dag tidlig og vekte meg. Deler av nettet på jobben var nede så jeg måtte komme å se på det. Det viste seg at switchen av en eller annen grunn har slått seg av, ingen lys på den lyste. Jeg tok ut strømmen og sette inn igjen så fungerte det helt fint igjen. Vet ikke hva som egentlig skjedde, men det er ganske varmt i skapet der den står, men skal jo ikke slå seg av på den måten likevel. Får håpe den er stabil nå.
Har også vært en tur på apotekte og hentet medisin i dag, de har heldigvis fått inn i dag. Jeg har ringt til Bredebygden igjen i dag og hørte om de har fått ny søknad fra legen min. Det har de ikke fått så jeg ringte til legen og hørte om han har sendt den, og han skal ringe meg opp igjen men har ikke hørt noe enda. Til middag i dag har jeg spist kinesiske vårruller, noe som var veldi godt. Spiste 3 stk så jeg ble ganske mett.
Ringte Ventelo Bluecom i dag, siden de fortsatt ikke har oppgradert hastigheten hjemme. Etter litt diskusjon så fikk jeg han til å sette opp hastigheten der og da, men det ville ta rundt en uke før jeg fikk den hastigheten. Har nå litt under 1 mbit, men skal egentlig ha 3,1 mbit. Skal bli kjekt å få litt mer fart hjemme.