torsdag 26. april 2007

Tilbake til mitt andre hjem

Nå er jeg tilbake hos dama på Elverum igjen. Kom til Hamar med buss klokken 16:15. På turen hadde vi pause på Kvam, så jeg var innom der og spiste lunsjbord. Testet også ut internett terminalen de har satt opp der nå. Har tenkt lenge på å teste en, men har liksom aldri fått muligheten. Den fungerte overaskende bra, med touchskjerm, webcam og greier. Testet og sendte en video fra den til min e-mail adresse og det også fungerte fint.
På Hamar sto Ingvild og venta på meg. Vi dro til leiligheta hennes, der vi spiste kjempegod lasagne, salat og baguetter sammen med Ingvild, Margrethe og Anne Sofie. Etterpå så vi på Flåklypa Grand Prix filmen, den har jeg ikke sett siden jeg var liten, så det var litt gøy å se den igjen da. Alt i alt en veldi koselg kveld. Nå er dama på badet og steller seg, så jeg skal ordne til senga så skal vi legge oss.