mandag 30. april 2007

Hjemme igjen

Er nå hjemme igjen i Lom, Margrethe og Lina kjørte meg til Hamar igjen i dag så jeg tok bussen fra der. Var en litt eldre buss, så den bråket litt og sånn, men overlevde da. Da jeg kom hjem igjen dro jeg rett hjem til fattern en tur. Han har fått mail om at internett linja hjemme skulle vært oppgradert, men det er fortsatt samme fart så må vel ringe de og mase igjen i slutten av uka om det ikke blir noe bedre til da. Så også på et trådløst tastatur som skal brukes i stua. Av en eller annen grunn fungerte det ikke helt stabilt. Er bare et IR tastatur som jeg har montert på en trådløs IR overførings dings på. Får se litt mer på det en annen dag, orket ikke så mye i kveld siden jeg var litt sliten.
Nå er jeg tilbake på hybelen igjen. Skal snart legge meg tenkte jeg. Kom forresten over et utrolig bra lydklipp her i kveld. Det krever at du har høretelefoner om det skal fungere. Det er helt fantastisk hvor bra en hører hvor lyden kommer fra. Ikke hørt noe lignende før. Om du vil teste selv, så gå hit.