lørdag 28. april 2007

Handletur

I dag har jeg og Lina vært en tur i Leiret. Først var vi innom på Kremmertorget, der jeg kjøpte meg to sommergensere på Bandstad, og så kjøpte jeg meg en vanlig genser. Brukte gavekortene jeg fikk til bursdagen min i fjor. Godt med litt nye klær også. Etterpå var vi en tur på Milano og spiste litt. Vi kjøpte oss begge pasta med tomatsaus, kjøtt og ost på toppen. Vi spiste og kosa oss begge to. Kjempekoselig. Etterpå gikk vi oss en tur over Glomma siden været var så godt. Har vært kjempegodt vær i dag så er godt å være ute litt. Etterpå dro vi hjem igjen med taxi. Nå i kveld har vi bare vært her hjemme og slappet av litt.
I går monterte jeg forresten den trådløse routeren Lina har inne hos foreldrene henne for å prøve om det ble dekning inn til Lina. Det fungerte overaskende bra, og hun får full fart trådløst i hele leiligheta si. Imponerende. Er godt å ha litt raskere internett her igjen, måler nå like under 600 kbit, noe som er nøyaktig det linja er satt opp til å klare. Virker stabilt også.
Nå er Lina på badet og steller seg, så vi skal komme oss i seng. Er trøtte begge to, spesielt jeg siden jeg har trappet opp på medisin i kveld, fra 15 mg til 30 mg. Blir spennende å se hvordan det fungerer.