onsdag 9. mai 2007

En ny dag er over..

I dag har jeg ikke vært på jobb, skulle egentlig jobbe men fikk fri. Det var egentlig bra, for jeg har ikke vært helt i form i dag, har hatt vondt i halsen, slapp og vondt i hodet. Men begynner å bli bedre nå, håper jeg blir bra igjen til i morgen. Ellers i dag har jeg vært en tur på NAV og fått levert noen (10 stk!!) reiseregninger, så der blir det nok litt penger tilbake siden egenandelskortet mitt er neste fult. Ellers har jeg vært en tur på apoteket, og bestilt mer medisin. Måtte bestille fra Otta så jeg får den i morgen.
Fikk telefon fra Permo i dag, de har fått radioen men de ville ikke reparere den siden den ikke var CE merket, men har jo 5 års reklamasjonsrett, så jeg har tatt kontakt med Laagen Desibel og høre om de kan ordne opp. Om ikke finnes det nok folk som kan reparere den uten at den er CE merket.