fredag 1. juni 2007

Hjemme igjen

Nå i kveld kom jeg hjem igjen fra Bredebygden. Godt å komme hjem også. Var innom hjemme en tur og leverte noen klær som skal vaskes. Mamma er hjemme en tur i helga, og hun ser ut til å komme seg. Jeg var også på pc`en hjemme en tur og sjekket mail og sånn. Jeg la merke til at temoperaturen på prosessoren hjemme var utrolig høy, 51 grader uten at den er belastet noe hardt. Det er nok litt for høyt, men det kan være feil i programmet jeg måler med også. Må ta en titt på det neste gang jeg skal hjem igjen.
Nå har ENDELIG komplett fått rota seg til å sendt skjermen jeg skal bruke i carputeren. Det tok sin tid, den har stått som åpen lenge nå. Så da er den nok her på mandag eller tirsdag håper jeg. Ellers så har jeg gjort et bra kjøp på QXL, kjøpte en Zyxel 802.11g router for 250 kroner, så det er et bra kjøp. Har gode erfaringer med Zyxel routere. Vet ikke hva jeg skal med den, mulig jeg setter den opp hjemme, kunne trenge litt mer fart der som jeg bare kjører på 802.11b enda.
Kan også nevne at i går var jeg på samtalegruppe, og i dag har jeg vært med på fellesmøte. Skulle egentlig være med på handletur til Otta, men jeg orket ikke likevel. Om jeg blir i form i morgen kveld tenkte jeg meg en tur på Hellbillies konsert i presthaugen, det kan bli gøy. Det er ganske fin musikk som sikkert lager masse liv. Tipper det vil komme veldi mange folk der, men er jo god plass da. Kommer med rapport og bilder i morgen.