torsdag 24. mai 2007

Tilbake i Lom

I går kom jeg tilbake til Lom igjen, skulle ta permisjon til i dag og se hvordan det går. I dag går det ikke så aller verst, så jeg velger å bli hjemme til over helga da jeg uansett skal inn på Bredbygden igjen på planlagt opphold. På tirsdag kveld var det bingo på Bredebygden, og jeg vant en gang faktisk. Vant et kort som var laget der. Ikke like fint som kortene Lina lager da. De fleste premiene stakk en ansatt der av med. Hehe. Men var litt gøy likevel da. I allefall sosialt. Nå i dag skal jeg ikke gjøre så veldi mye, skal være hjemme og slappe av tenker jeg. Skal en tur på butikken og handle litt, og må rydde litt på hybelen siden jeg har slurvet litt med det i det siste.
Var hjemme en tur i går kveld, skulle logge meg på maskinen fra Otta, men jeg kom ikke inn, og fant ut at det var fordi jeg har aktivert brannmuren da jeg koblet maskinen direkte til ADSL modemet. Deaktiverte den så fungerte det fint igjen. Litt irriterende, for jeg skulle egentlig oppdatere litt på LA7G sine hjemmesider en dag, og jeg kom ikke inn.