søndag 15. juli 2007

Fin helg med dama

I helga har jeg ikke fått skrevet noe her siden jeg har hatt besøk av dama. Vi har overnattet på Fossberg, sammen med to assistenter, som også har koset seg i Lom. Fredag da vi kom sjekket vi først inn, så var vi på Fossberg og spiste litt. Jeg var ikke så veldi sulten siden jeg har spist før de kom. Etterpå på fredag gjorde vi ikke så mye, var nok litt slitene så vi slappet for det meste av på rommet vårt.
På lørdag så var vi først ute og gikk oss en tur, vi gikk en tur til kirka, men vi var ikke inne siden det var guiding der så vi måtte vente så lenge. Det var kommet opp rullestol trapp på baksiden av kirken, så det går nok fint ann å komme inn. Etterpå gikk vi oss en tur og viste henne rundt litt i Lom, og så var vi en tur i Presthaugen. På kvelden var vi en tur på bakeriet og kjøpte oss litt mat, de to andre kjøpte seg hver sin pizza (En pizza hver!!), jeg og dama kjøpte oss sandwitch med mozarella og tomat. Kjempegodt brød var det også, var nok med noe urter og sånn i, sammen med oliven. Vi ble nok mette alle 4, for vi kjøpte oss ikke noe middag den dagen.
Nå i dag har vi pakket sammen på rommet vårt. Da vi har sjekket ut så dro vi en tur på kafe og kjøpte oss hver vårt smørbrød med reker, majones og salat. Etterpå reist hjem igjen til Elverum, her jeg skal være en uke nå. Vi var også innom på McDonalds på Lillehammer og kjøpte oss litt mat, jeg kjøpte meg så klart en BigMac som vanlig.