mandag 25. juni 2007

Tilbake på Otta igjen

Er nå i kveld kommet tilbake til Otta igjen. Før vi dro var vi innom på Maxi på Hamar en tur og titta litt på Clas Ohlson. Mye gøy å se der. Vi kjøpte ikke så mye, men jeg kjøpte nytt webcam til Lina. Det ble et Creative kamera, så jeg tror det skal være brukbare. De hadde noen til 195 kr også, men de tror jeg ikke var så spesielt bra. Etterpå tok jeg bussen hjem igjen fra Hamar, og tilbake til Bredebygden. I kveld har jeg ikke gjort så mye, for det meste bare slappet av. Vært litt kjedelig fordi vi ikke har hatt tv mye av kvelden. Sansyneligvis siden det tordnet tidligere i kveld så det har slått ut strømmen eller noe på senderen. Nå tenkte jeg å legge meg og sove, er ganske trøtt. Har forresten sluttet med Remeron i dag, så er litt spent på hvordan det går.