mandag 4. juni 2007

Første dag på jobb

Har i dag vært på jobb igjen. Der har jeg ikke gjort så veldi mye, har vært med Knut og ordnet på et trådløst nett. Fikk også en demonstrasjon av carputeren hans. Virker ikke så værst, gleder meg til jeg kommer i gang med montering av skjerm og utstyr.

Nå i kveld har jeg vært hos Laila og spist middag, vi har hatt taco. Det var kjempegodt, og jeg spiste to stykker, så da ble jeg i allefall mett. Laila har fått seg ny laptop, og fått montert trådløst nett. En koselig kveld!

Nå i kveld sitter jeg her på hybelen og er ganske ensom. Jeg har letet litt etter støttekontakt, og spurt noen, men ikke fått svar fra noen enda. Jeg ønsker meg så veldi en støttekontakt jeg kan møte litt oftere, og som har tid til meg. Vil du være støttekontakt og bor i dalen? Ta kontakt da vel!