onsdag 6. juni 2007

Sliten i dag...

I går kveld var jeg på kafe med støttekontakten, vi var en tur på Fossberg og spiste litt. Har ikke sett henne på lenge nå siden jeg ikke har vært helt i form. I dag har jeg hatt fri, skulle egentlig være med på tur med turgruppa i dag, men jeg orket ikke å være med i dag. Har heller vært hjemme og slappet av. Har vært på posten og hentet pakke i dag, skjermen jeg skal bruke i carputeren er kommet. Det er Lilliput 8" LCD skjerm med touch. Har ikke fått testet den ut så veldi mye enda, men den ser ut til å fungere greit. Fin bildekvalitet, og touch funksjonen fungerer veldi fint. Men fikk problemer da jeg trykte på PC/AV knappen. Da hengte hele skjermen seg opp, og jeg måtte sitte å trykke mange ganger på PC/AV knappen for å få den tilbake i PC modus. Men det er ikke så viktig, bare det fungerer i PC modus så er det greit. Nå i kveld tenkte jeg å holde meg hjemme og se på fotballkampen og slappe av.