torsdag 21. juni 2007

En ny dag går mot slutten

Nå går enda en dag på Bredebygden mot slutten. I dag har jeg sovet lenge, og så har jeg vært en tur hos psykiateren. Vi kom fram til at siden jeg blir så trøtt skal vi prøve å kutte ut Remeron tabletten, og se om jeg blir mindre trøtt da. Skal slutte fra og med mandag, siden jeg ikke vil ha eventuelle virkninger når jeg skal til Elverum i helga. Vi kom også fram til at jeg skulle tenke nøye over om jeg skal søke på midlertidig uføretrygt, noe jeg tror jeg har bestemt meg for nå.
Ellers i dag har jeg vært en tur på Otta og handlet inn litt til helga. Var innom på Otta elektro og fikk tak i ny USB kabel til mp3 spilleren min siden jeg har glemt igjen kabelen hjemme. Men det var ikke billig, skulle ha 149 kroner for kabelen. Vurderte om jeg skulle kjøpe meg ny mp3 spiller også, men tror jeg får klare meg med den jeg har inntil videre. Den fungerer jo helt perfekt, men har jo bare 256 mb minne da. Har fylt den opp med masse kvalitetsmusikk i kveld sånn at jeg skal ha noe å gjøre på bussen i morgen. I kveld har jeg også gått meg en tur sammen med kontakten min, og tatt en omgang med Rummy, og jeg vant faktisk!