søndag 8. juli 2007

Ny strømforsyning i aopen

I går gjorde jeg ikke så veldi mye, var kjempevarmt så jeg var ute og spiste middag siden jeg ikke orket å lage selv. Var på Fossberg og kjøpte meg løvbiff, noe som jeg liker godt. I dag har jeg vært hjemme en tur og byttet ut strømforsyningen i en server hjemme, aopen. Det ble litt annet støynivå på datarommet når jeg fikk byttet den, den hørtes ut som et middels jettfly før. Temperaturen har også blitt bedre, før lå temperaturen på CPU på rundt 40-45 grader, og nå er den nede på 30-32 grader.
Spiste også kveldsmat hjemme i dag. Nå er jeg nettop kommet hjem på hybelen igjen. Været i dag har ikke vært så værst, men har ikke vært så varmt som i går og det har regnet litt. Regner litt nå også. Kan ellers nevne at Elin og Mina kommer hjem i morgen, skal bli gøy å møte dem igjen!