mandag 23. juli 2007

Hjemme igjen

I går kveld kom jeg hjem igjen. Trist å komme hjem til en trist hybel etter en hel uke sammen med dama. Da jeg kom hjem kom fattern og henta meg på bussen, så dro vi hjem en tur og spiste pizza. Han har vasket bilen utvendig og støvsuget inni for meg så den var fin og ren. Etterpå kjørte jeg tilbake på hybelen og ryddet litt i kjøleskapet og sånn. Var ett eller annet som var der som har stått litt for lenge kjente jeg..
Nå i dag har jeg ikke gjort så mye, har vært ute og spist middag i dag, kjøpte meg Løfbiff på Fossberg. I kveld har jeg bestilt meg antenne og overgang til mobilen. Skal prøve å se om jeg kanskje får inn signal på setra vår, vært kjekt med mobilsignal der om jeg skal dit. Har tenkt å bo der en dag eller to i sommer og da er det jo greit å ha mobildekning.