onsdag 10. oktober 2007

Bursdagsselskap hos Laila

I dag har jeg vært hos Laila på bursdagsselskap sammen med foreldrene mine. Jeg har bursdag i morgen, så vi måtte feire litt. Fikk masse gode kaker, og hadde det koselig. Jeg fikk gave fra Laila og ungene, fikk et krus og en pyntetallerken med elgmotiv. Blir kjempefint å pynte opp med i den nye leiligheta mi. Av foreldrene mine fikk jeg en ny genser og det trengte jeg. Kjempegod. Takk alle sammen!
Ellers i dag så har jeg vært på jobb, har jobba med å montere noen armlener til feltstoler i dag. Grei jobb det egentlig. Internett linja hjemme har vært nede i dag, gikk ned i natt og kom ikke opp igjen før i jeg fikk restartet modem og router i dag. Det var nede to andre steder i Lom også med samme leverandør, så syntes det var litt merkelig at det kom tilbake når jeg restartet routeren. Mulig det har vært noe klikk med dhcp serveren til Ventelo. I morgen fikk jeg fri fra jobben, for da reiser jeg endelig til dama igjen. Skal være der til mandag, da jeg skal på Bredebygden igjen. Tenkte å kjøre til Otta i morgen og ta buss fra der.