lørdag 26. januar 2008

Lite som skjer

Er ikke så mye som her skjedd i det siste så har ikke skrevet noe på lenge. I går kveld hadde jeg besøk av mamma og pappa en tur, så det var koselig. Var første gangen mamma var på besøk i leiligheten. Formen for tiden er ikke så aller værst, det har stabilisert seg litt i allefall. Fikk en god nyhet på mail ik dag, fikk mail fra Amund (LA7IJA) om at radioen min var kommet tilbake fra rep, så da sender han den til meg ganske fort håper jeg. Har snart vært uten radio et helt år. For de som ikke vet det så er det en Icom 706MKIIG, altså en amatørradio for HF båndene. Kanskje jeg snart kan begynne litt på lufta igjen.
Ellers er det jo kommet masse snø her, fattern var her med traktor i går og fikk brøyta ut ganske mye snø. Var godt å få rensket opp skikkelig.