fredag 21. desember 2007

Lenge siden sist

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe, men har hatt en del å slite med, både psykisk og med flyttinga. Denne uka har jeg vært på Bredebygden og fått slappet av litt. Ikke skjedd så mye der egentlig, men jeg har var på Otta og hentet fagbrevet mitt i går, så da er det i hus. Skal prøve å få kjøpt på det en ramme og få det opp på veggen. Ellers så hadde vi avsluttning på samtalegruppen i går, med gløgg og pepperkaker. Ganske godt egentlig! Får i allefall julestemning.
Har sovet hjemme i natt, men er nå flyttet inn i mitt nye hus. Trives godt her og føler at jeg får slappet av her. Litt mye rot enda, men får rydde på plass litt etter litt. Har montert boks for digitalt bakkenett i dag, men det er ett eller annet som ikke er som det skal for signalet er alt for svakt selv om jeg har montert antennen med fri sikt mot senderen. Tror nesten det er antennekabelen, men vet ikke. Får se mer på det i morgen. I kveld får jeg besøk av Synne Marita, så vi skal kose oss med te, brus og julekaker. Blir koselig!