torsdag 6. desember 2007

En ny dag går mot slutten

I dag har jeg vært på jobb, har først jobbet med en maskin det var noe problemer med, og fikk ordnet den ganske fort. Etterpå har jeg jobbet litt med truger, vi har fått masse bestillinger på truger nå så nå blir det en del å gjøre frammover. Etter jobben i dag har jeg vært hjemme og spist middag. Jeg fikk potetball og stekt flesk. Kjempegodt. Etterpå tok jeg meg en god varm dusj.

I dag har det vært noen varmegrader, så det begynner å bli litt glatt ute. Håper det blir kaldere igjen så det ikke blir helt speilblankt. Ellers så leste jeg litt om Eidsiva sin fiber prosjekt på nettsidene deres i dag og det ser lovende ut. De skal begynne å bygge ut i Skjåk nå (Bismo), så det blir spennende å se hvordan det går. Mer om fiber prosjektet deres kan du lese her. Legg merke til at det ligger på Fjellnett sin server, og i vanlig Fjellnett stil så er ikke alt helt på topp. Bare se på menyen, den er lagt ut som et jpg bilde og er ikke spesielt fin å se på.