mandag 12. november 2007

Ny dag på jobben

I dag har jeg vært på jobben igjen. Jeg kom en halv time for sent, for jeg så feil på klokka og trodde at jeg hadde kjempegod tid, men det viste seg at jeg allerede skulle vært på jobb for et kvarter siden. Huff.. Men jeg kom i allefall. Har jobbet med montering av armlener i dag, ikke så mye datajobbing for tiden. Har hatt problemer med internett linja, da jeg sto opp i dag fikk jeg ikke kontakt med routeren, så jeg ba fattern om å restarte både modem og router. Da kom det opp igjen med en gang. Andre gangen dette har skjedd nå. Vet ikke om det er modemet som henger seg eller routeren. Har samme router her på hybelen og har aldri måtte restarte den så går ut fra at det er modemet.
I går kveld var jeg hjemme en tur, var farsdag i går. Laila og ungene var det også og vi spiste sjokoladekake og rullekake. Kjempegodt. Ellers har jeg ikke så veldi mye å fortelle fra her, i kveld har jeg laget meg pizza med rømmedressing. Har stort sett slappet av i kveld og tatt livet med ro, har vært kjempesliten på jobben i dag. Sov godt i natt også så vet ikke helt hvorfor jeg har vært så sliten.