mandag 5. november 2007

Ny dag på jobben

I dag har jeg vært på jobb igjen en tur, var trøtt i dag tidlig så kom litt sent, men jeg kom da. Har ikke gjort så veldi mye i dag, men har montert noen armlener for feltstoler. Ellers ikke så mye. Etter middag i dag var jeg hjemme en tur og spiste middag, spiste kylling med saus og ris til. Kjempegodt! Var innom nettbanken en tur og så at jeg ENDELIG har fått trygda mi, over en uke forsinket. Jeg fikk ca. 8200, så det var ikke så mye som jeg har håpet på, men skal nok klare meg. I kveld betalte jeg regninger for rundt 5000, har samlet seg opp litt, men godt å få betalt dem også. Ellers i kveld var jeg innom og sjekka statusen for laptopen min, og den er ENDELIG ferdig! JIPPII! Så da får jeg den nok snart tilbake.
I går var jeg forresten på en liten fjelltur med ei som skal jobbe der jeg skal flytte. Vi kjørte litt til meadalen og litt forbi soleggen, der vi satte oss ned å spiste kjeks og drakk kakao. Syntes det var kjempekoselig, og været var faktisk ikke så værst selv om det var kaldegrader. Er kommet en del snø her nå, og det ser ikke ut til at den blir borte med det første. Er litt glatt, og det synes jeg er noe av det værste med vinteren. Har dårlig balanse, så er ikke så glad i å gå på is.