tirsdag 30. oktober 2007

Drukningsulykke

I dag og i går har jeg heller ikke vært på jobb, siden jeg ikke har vært helt i form. Har for det meste vært på hybelen og slappet av. I dag har jeg vært en tur på Giax og hentet en maskin for en kunde som jeg skal levere i morgen. Har byttet strømforsyningen på den, den har sansyneligvis tatt kvelden på grunn av forstyrrelser i strømnettet (Overspenning?). Ellers så har jeg vært og pantet et hel søppelsekk med flasker i dag, det ble 119 kroner, så da ble det middag i dag også. Har blitt noe rot med utbetalingen av trygda mi, skulle egentlig få den på fredag men har ikke fått noe enda. På NAV i Lom skjønte de ikke hvorfor jeg ikke har fått utbetalt så de tok kontakt med Lillehammer. Håper det ikke går alt for lenge, er snart tom for flasker. hehe
Hadde et uhell med radioen i dag da. Drev og laget middag, og skulle raskt bort og ta meg en slurk brus, men da jeg åpna flasken så bruset den over og jeg fikk brus rett ned på radioscanneren min, en Icom IC-R5. Tok med en gang ut batteriene og skylte den godt under rennende vann. Jeg har nå lagt den til tørk og skal la den ligge i allefall til i morgen for å se om det er noe liv i den. Den er ganske robust, så tror det skal gå bra.