lørdag 27. oktober 2007

Lite som skjer

Siste dagene har det ikke skjedd så mye, har ikke vært i form så var ikke på jobb på torsdag. Har slitt med en del angst og sånn så har ikke orket å gjøre så mye. I går kveld var jeg ute med Anne Kari (støttekontakt), vi var en tur på Nordal. Koselig å se henne igjen, men orka ikke å sitte så veldi lenge da. I dag har jeg ikke gjort så mye heller, har vært ute og gått en tur og det hjalp på angsten. Kjørte meg også noen runder i sentrum for å se om det var noe liv, men det var det ikke. I kveld er Laila og Geir Ove på Vinstra og hører på Hellbillies. Hadde jeg vært i form hadde jeg tatt meg en tur selv også, men viste ikke om det før Laila sa det til meg i kveld.
Ellers kan jeg nevne at ADSL linjen hjemme nå er i litt bedre form igjen, måler rundt 2600 kbit, så de har nok gjort ett eller annet for å forbedre det, men det er fortsatt ikke like bra fart som jeg hadde før da jeg lå på rundt 3100 kbit. Får bare vente og se om det blir noe bedre til over helga.