søndag 21. oktober 2007

Kjempefest med Baksia

I kveld har jeg vært på Vågå Hotel der der har vært fest med Baksia. Var der for ett år siden også, men da satt jeg langt unna. I dag satt jeg bare 4-5 meter fra scena så hørte musikken mye bedre. Det var bare helt utrolig bra. De begynte ikke å spille før rundt klokka 22.30, men da jeg hørte første strofene av "Fortsatt liv e Baksiun" så skjønte jeg med en gang at dette ville bli bra. Det var kjempemye liv og masse folk (for det meste fulle..). Baksia kan det med å få til en fest med liv på. Spesielt blir det jo liv når de spiller de kjente sangene som Virvelvind og Shanghai ohoi. Masse allsang var det også. Så dette har vært en super kveld! Jeg dro hjem rundt kvart over 12, for jeg begynte å bli litt sliten, men fikk da med meg mye i allefall.