fredag 19. oktober 2007

Tilbake i Lom

I går kveld dro jeg oppover til Lom igjen. Før jeg dro var jeg på samtalegruppe, men det ble ikke noe samtale med legen siden han var opptatt i går. Var innom på Rimi på Ottatunet og handlet med meg litt mat før jeg dro oppover. Da jeg kom hjem stakk jeg innom Frøise en tur. Der oppdaget jeg at internett linjen ikke er i helt topp form. Hastigheten på linjen har falt til under 1 mbit (Rundt 940 kbit), så jeg tok og ringte Venelo support. Snakket med en hjelpsom fyr som ba meg å utelukke alle lokale problemer, noe jeg allerede har gjort. Før han feilmelder linjen til Telenor så må jeg kjøre 3 hastigheter på forskjellige tider for å se om det endrer seg noe. Greit nok. Så får tro det ordner seg ganske fort.
I dag har jeg vært en tur hos psykiatrisk sykepleier og snakket litt. Vi var også oppe og så på det nye huset mitt innvendig, og det ser ganske bra ut men er ganske uferdig enda. De har såvidt begynt å sette opp kjøkken innredningen, og de har ikke begynt med å montere badet enda, så det blir nok noe forsinket. Men ser helt greit ut og veldi rullestolvenlig. Men en merkelig ting jeg la merke til var at inntaket for telefonen kom inn på soverommet. Merkelig sted å sette opp inntaket. Men går bra, skal kjøre trådløst internett uansett, og får heller strekke kabel om jeg har bruk for det. Nå i kveld tenkte jeg meg hjem en tur, så jeg får snart dra tenker jeg.