torsdag 11. oktober 2007

Bursdagsselskap hos Lina

I dag har jeg reist til Elverum igjen for å besøke dama. Det har kommet en del snø i natt, så jeg kunne ikke kjøre selv til Otta siden jeg ikke har byttet om til vinterdekk enda. Fattern kjørte meg heller til bussen i Lom sånn at jeg kunne dra fra der. Turen gikk sånn passe, slet med litt angst på slutten, men ikke værre enn at jeg klarte det. På Hamar sto Lina og Monica og venta på meg og kjørte tilbake til Elverum.


Nå i kveld har vi hatt bursdagsselskap her. Vi har hatt besøk av onkelen og tanta til Lina, begge bestemødrene og Ingvild. Vi spiste brownies (kjempegod!!), kringle og pizza (!!!). Hadde det i allefall koselig jeg, selv om jeg har vært litt sliten i kveld da. Fikk masse gaver, takk alle sammen! Har ellers fått masse bursdagshilsener på sms, koselig at folk husker på meg. Nå er Lina på badet og steller seg, så vi skal finne senga.