mandag 15. oktober 2007

Tilbake på Bredebygden

Nå i kveld har jeg kommet tilbake til Bredebygden igjen. Ble kjørt til Hamar av Lina og Carina (+ Tinka), og tok bussen fra der til Otta. Kjørte for 195 kroner og det er jo ganske billig på en så lang tur. Turen gikk egentlig ikke så værst, slet med litt angst, men ikke værre enn at jeg taklet det. På pausen på Lillehammer var jeg en tur inne og kjøpte meg to pakker med nøtter og en brusflaske til å ha på turen, var ganske sulten. Da jeg kom til Otta gikk jeg fra stasjoen til Ottatunet der jeg først handlet litt, så gikk jeg på kafeen der og kjøpte meg lasagne med salat og urtebrød. De har kjempegod lasagne der, og det var ferdig på under 10 minutter. Ikke værst!
I går hadde vi besøk av Ingvild, så da laget vi Taco. Ble kjempegodt, og jeg spiste 3 skjell, + litt kjøtt og ost for seg. Ble i allefall mett den kvelden. Hjelpte også Ingvild litt med den nye pc`en hennes, la ut litt bilder på facebook og la inn Windows Live Messenger til henne. På lørdag var vi forresten inne hos foreldrene til Lina og spiste ørret med kjempegod rømmesaus (Birger som er ekspert på det). Fisk er veldi godt, men er synn det er så mye bein i den. Men godt var det i allefall. Alt i alt har jeg hatt en veldi fin hjelg!