onsdag 17. oktober 2007

Ny dag går mot slutten

Tenkte å skrive en liten oppdatering jeg da. I dag har jeg først vært oppe tidlig (ca. 08.15), fordi jeg har vært på Otta og tatt en blodprøve. Jeg har tatt en serumprøve av Zyprexa medisinen for å se om det er blitt noen endringer der. Etterpå dro jeg tilbake til Bredebygden der det er turdag i dag. Vi gikk oss en liten tur mot Sandbumoen, men jeg orket ikke å gå så veldi langt for var ikke helt god i foten. I dag har vi spist middag i avdelingen siden de har skuret og bonet gulvet på kafeteriaen i dag. Vi spiste okseragu med grønsaker og potetstapp, men det er ikke akkuratt favorittmaten min, men jeg spiste da litt.
I går var fattern en tur nedover med bilen, er greit å ha bilen her sånn at jeg kan komme meg ut litt. Kan også nevne at radioen i bilen ikke er helt god, kasettspilleren har hengt seg, så jeg får ikke hørt på radio eller spilt kasetter, så jeg må nok ta den ut og se om jeg kan gjøre noe med den, men blir nok sansyneligvis ny radio på meg i bilen. Må bare undersøke om jeg klarer og bytte selv, og hvilke kontakter det er på den. Kan ikke så mye om bilsterio, så jeg får vel legge inn et innlegg på et forum og høre om noen vet.
Akkuratt nå sitter jeg og hører på fotballkampen mellom Norge og Bosnia og Norge leder 1-0 så da er vi litt nærmere EM. Spennende.