onsdag 24. oktober 2007

Elin og Mina på besøk

På mandag kom Elin og Mina hjem en tur. I går kveld var vi hos Laila og spiste pizza. Koselig å se dem igjen, Mina har blitt så stor og er litt voksen av seg blitt. Koselig å se dem igjen i allefall. Etterpå var jeg hjemme en tur, og ringte Ventelo angående ADSL linja, jeg startet som nummer 11 i køen og måtte vente over 10 minutter for å komme gjennom. Da jeg endelig kom gjennom hadde de ikke noe nytt, men sa det ikke skulle ta så mange dagene før de skulle se på det og saken var oversendt til teknisk avdeling. Får håpe de får fart på det.
I dag har jeg hatt fri siden sjefen er sykemeldt. Har vært og levert bilen i dag for å få byttet radio, skal bli kjekt å få CD spiller, men blir litt rart å ikke kunne høre på de gamle kasettene i bilen men får ta og brenne meg noen CDer med musikk. Skal hente bilen igjen ved 3 tida i dag, så jeg tar og legger ut informasjon og bilde av radioen når jeg kommer hjem igjen.