lørdag 3. november 2007

Lite som skjer i helga

Er ikke så mye som skjer for tiden, så jeg har ikke skrevet så mye de siste dagene. I går hadde jeg besøk av ei fra der jeg skal bo, innen psykiatrien og vi snakket litt og sånn. Ellers i går så har jeg ryddet og støvsuget hybelen så nå ble det kjempefint her. Nå i kveld har jeg vært en tur hos en nabo og ordnet med trådløst nett på en laptop. Laptopen kjørte vista, og det har jeg ikke så mye erfaring med enda, men fikk det da til til slutt. Det viste seg at maskinen ikke ville godta kryptering, både WPA og WEP nektet å fungere. Så det endte opp med at jeg slo av alt av kryptering og heller slo på MAC filtrering. Skal være grei nok sikring det også for tilfeldige snyltrere. Nå i tenkte jeg at jeg skulle lage meg litt mat, skal lage meg tacovinger. Kjempegodt!
Ellers kan jeg nevne at scanneren som jeg druknet i brus for noen dager siden fungere helt fint, den fikk ingen skader på noen måte av det.