lørdag 10. november 2007

Vinteren er her

I natt har det kommet kjempemye snø i Lom. Før jeg kom meg på butikken i dag måtte jeg ut og måke veien opp til bilen. Var også en del jobb å få av all snøen av bilen. Vinteren er et slit, men er jo litt koselig på en måte også da. Akkuratt nå er det -3,2 garder ute så er ikke så veldi kaldt. Kom på butikken 5 minutter før de stengte i kveld, og fikk handlet litt. Jeg hadde et lite uhell på butikken i dag, jeg mistet ned en brusflaske så korken sprakk, så fikk brus ut over hele gulvet. Huff, flaut. Måtte stå mange minutter i kø og vente, er vist ikke bare jeg som er ute i siste liten.
Til middag i dag laget jeg meg stekt spagetti, så nå er jeg kjempemett. Ble ikke så værst faktisk, men er kraftig mat så blir veldi fort mett av det. Ellers i kveld skal jeg bare være på hybelen og slappe av tenker jeg, ikke så mye som skjer egentlig.
Kan også nevne at jeg var ute og gikk en tur med ei fra personalet der jeg skal flytte i går, vi gikk oss en tur i Presthaugen. Koselig, og godt å få beveget litt på seg også. Etterpå var vi en tur og så på hvor langt de har kommet med huset jeg skal flytte inn i. De har kommet langt på kjøkkenet og på badet, men er litt igjen enda da. Var noen litt dumme løsninger der. Det var vindu rett over vasken så jeg ikke hadde plass til speil der. På kjøkkenet var et et skap som var under benken på kjøkkenet, altså at døra gikk opp under benken i et hjørne. Litt dum løsning, men venner meg nok til det.