onsdag 7. november 2007

En ny dag er slutt

I dag har jeg ikke gjort så veldi mye. Har sovet lenge, og har hatt besøk av primærkontakten jeg får der jeg skal bo. Vi snakket litt og sånn og hun virker veldi grei. Ellers har jeg vært en tur på butikken i dag, pantet litt flasker og sånn. Noen hadde glemt igjen lappen sin i pantemaskinen så jeg tok den jeg, var bare 35 kroner, men det er jo litt det også. Til middag i dag har jeg spist fiskegrateng med smeltet smør på. Kjempegodt. Spiste så jeg ble overmett.

Nå i kveld har jeg slitt med litt angst, så ringte til psykiatrisk sykepleier så hun tok seg en tur, så da gikk det bedre etterhvert. Nå er angsten helt borte igjen, pleier å gå over etter en stund. Snakket med Lina på MSN i kveld og hun ville ta seg en tur på lørdag. Gleder meg veldi til å se henne igjen, men er litt bekymret for hvordan det skal gå å komme opp og ned bakken ute her, men tror det skal gå bra. Skal sjekke litt i morgen og se om det er glatt og sånn. Nå begynner det å bli sent så tror jeg skal finne senga, må prøve å komme meg tidlig opp i morgen tidlig, kommer en fyr fra Ringebu som skal snakke med oss ang. hjemmesiden vi lager for Giax.
Kan forresten også nevne at fattern har fått dekoderen for det digitale bakkenettet på plass hjemme, og fikk inn signalene. Har ikke fått kortet enda, skulle prøve først, men NRK1 hørtes ut til å fungere bra. Skal hjem en tur i morgen og ta en titt på det. I morgen åpner forresten bakkenettet offesielt i Oppland.