torsdag 29. november 2007

Rydding og pakking

I dag har jeg vært en tur på jobb igjen. Har ikke gjort så veldi mye, jobba litt med hjemmesiden og sånn. I dag har vi spist vafler, så da fikk jeg i allefall i meg litt mat på jobben også. Ganske godt med vafler med rømme og jordbærsyltetøy på! Nå i kveld har jeg hatt besøk av ei fra der jeg skal bo og vi har pakket litt. Vi har pakket alt som var på skrivebordet så nå ble det ganske tomt der. Begynner virkelig å forstå at jeg skal flytte nå.
Fikk også bursdagsgave fra Torill i posten i dag, en DVD med Raske Menn. Det blir gøy å se på, tenkte å se på den litt i kveld. Er over 3 timer så er ikke gjort på en kveld å se over. Tusen takk for gaven! :)
Kan også nevne at laptopen min har begynt å oppføre seg rart igjen, fått igjen den hvite linja nederst på skjermen når jeg starter maskinen. Om jeg slår den av og på noen ganger starter den som normalt, og den fungerer helt fint i windows. Så kanskje problemet ikke ble løst ved å bytte hovedkort likevel? Har i allefall sendt mail og forklart problemet.