torsdag 27. desember 2007

God jul!

Vil ønske alle lesere av bloggen min en
GOD JUL!

Har ikke hatt det helt bra de siste dagene, så julekvelden holdt jeg meg i huset mitt. Men var inne i fellesdelen og fikk litt selskap der, og fattern kom med gaver til meg. Jeg fikk b.la kjeler, DVD, flaks lodd, genser, truse, duk og håndklær. Har vært en grei jul likevel egentlig selv om jeg ikke har fått feiret så mye. Var ute og gikk en lang tur i går kveld, det gjorde godt egentlig. Har nettop vært en tur på butikken med Laila og handlet litt mat og sånn. Får besøk av fattern i dag klokka 4. Ellers i kveld skal jeg bare slappe av og se på tv. Har jo fått en del flere kanaler nå så er jo noe å se på nesten alltid. Blir lite blogging for tiden men jeg kommer sterkere tilbake!
Har forresten lagt ut noen panoramabilder jeg har tatt med mobilen. De ble ikke så kjempebra, men dere ser jo hvordan jeg har fått det. Dere kan se dem her.