søndag 11. mai 2008

Vært i kirka

Har i dag vært i kirka på en litt spesiell gudstjeneste. Det var messe med gammel liturgi, og Det Waagske Compagnie. Alle var oppkledd i gamle klær, så jeg følte meg litt utenfor der jeg kom i mine vanlige klær. Det var også barnedåp, så det var en god del folk. Det var også lensmannen her oppkledd i gammeldags uniform. Ble en spesiell stemning egentlig. Det var også sånn at damene måtte sitte på venstre side og mennene på høyre side sånn som det var godt for lenge siden.
Ellers i dag har jeg ikke gjort stort, vært på Esso og fylt bensin på bilen. Har ikke fylt siden ved påske nå så det går ikke akkuratt så mye bensin hos meg. I kveld har jeg hatt besøk av fattern, så det var jo koselig. Nå har jeg nettop hatt besøk av personalet her og vi har tatt en omgang med Rummy, og han slo meg faktisk. Men var i allefall gøy.
Nå begynner det å bli sent så tror jeg skal finne senga.