lørdag 16. august 2008

Helga er her

Ja, så er det helg igjen da. Ikke mye som skjer, men fattern var på besøk i dag. Han hadde med seg maskinen sin som jeg skal reinstallere den, den har bare en gammel instalasjon av XP (piratkopiert), så jeg har nå lagt inn lovlig XP på den også med alle oppdateringer og sånn. Den ble i allefall mye raskere. Installerte på en ny harddisk, og skal bruke den gamle bare til bilder. Skal gjøre meg ferdig med den i morgen.
Må også fortelle at jeg skal slutte med snus nå, skal se om det hjelper på det psykiske. Har tenkt litt, og jeg tror det var da jeg begynte meg snus jeg begynte å bli værre så skal prøve å slutte. Trapper sakte ned, regner med å bruke noen måneder på det. Er ikke blitt de helt store probleme enda, så jeg skal nok klare det.
Til middag i dag hadde jeg pasttaskjell og tomatbønner. Ganske godt egentlig. Ellers skjer det lite her i Kroken, er ganske trøtt nå så skal snart finne senga.