søndag 21. mai 2006

Første kjøretur

Har i dag vært ute på min første kjøretur med førerkort sammen med fattern. Vi kjørte til Bismo og tilbake og det gikk egentlig helt fint selv om det var litt uvant å kjøre med bilen, men den var god å kjøre egentlig.
Ellers så kan jeg nevne at jeg fikk lyst til å spille litt Super Mario 64 igjen, så jeg fant ut at jeg skulle prøve å se om det fantes noe bra emulatorer for pc, og det gjorde det. Lastet ned emulatoren Project64 som fikk god omtale på en side, og det var med god grunn. Den kjørte Nintendo 64 spill helt perfekt, ingen problemer i det heletatt. Sist jeg prøvde (for mange år siden) så var nok ikke teknologien kommet så langt som den er nå. Var gøy å spille litt Super Mario 64 igjen, det minner meg om det året jeg bodde på hybelen på Vinstra, da spilte vi det MYE. Har faktisk ikke glemt hvordan det spilles heller.. Spill kan du laste ned fra denne siden.