søndag 3. september 2006

Et år med blogging

Fant i kveld ut at det nå er litt over 1 år sidne jeg postet mitt først innlegg i bloggen min. Det ble postet den 25. august 2005 klokka 16:45. Synes jeg har vært ganske flink med å skrive litt nesten hver dag, selv om det noen ganger har vært litt pauser. Det har vært gøy å skrive, og gøy å få tilbakemelding og se at så mange leser bloggen min. Har i det siste fått hint fra noen personer at jeg begynner å skrive litt for mye om tekniske ting, så skal prøve å begrense det litt framover. Kanskje om ca. 1 år kan jeg feire 2 års dagen for bloggen min? Hvem vet, har ikke planer om å gi meg med det første så..
Må også nevne at det er utrolig gøy å få tilbakemelding på bloggen min, enten i kommentar feltet, på mail eller andre måter. Jeg vet at jeg har lesere, men vet ikke hvem så er litt gøy å vite nøyaktig hvem som leser.