tirsdag 24. juli 2007

Dagen i dag

I dag har jeg sovet lenge, sov til nesten klokka 2. Var oppe lenge i natt så det var godt å sove en stund. Til middag i dag har jeg laget meg stekt spaghetti. For de som ikke vet hva det er lages det på følgende måte:

- Kok spaghetti på vanlig måte
- Sil av vannet sånn at det er bare spaghetti igjen i kjelen
- Ha oppi en del smør, masse ketchup, og masse oregano
- Bland det godt og la det koke noen minutter på svak varme. (Husk på å rør sånn at det ikke setter seg i bunnen)

Kjempegodt. Blir veldi mett av det, men jeg laget akkuratt passe mye. Denne oppskriften lærte jeg av Torill for lenge siden. Nå i kveld har jeg vært en tur hjemme og tatt en dusj og sånn. På vei hjem var jeg en tur innom på Esso og kjøpte med tennveske og engangsgrill. Skal på setra sammen med støttekontakten i morgen og grille om været blir bra. I dag har det ikke vært så aller værst vær, men var litt regn på morgenen men har vært godt og varmt.