mandag 6. august 2007

Hjemme igjen

Nå er jeg akkuratt kommet hjem igjen til Lom. Jeg ble kjørt til Hamar av Wenche, tok bussen til Ringebu og kjørte fra der. Var innom på Otta og kjøpte meg en hamburger, var ganske sulten etter turen. Fra morgenen i dag har jeg hatt en del vondt i ryggen, men begynner å bli bedre nå da. Tok en paracet før jeg reiste, og la varmeputa på ryggen litt og det var faktisk ganske godt. Så om jeg ikke har for vondt i ryggen igjen så blir det jobb igjen fra i morgen.
I går kveld var jeg med Lina på assistentmøte, der alle assistentene hennes var med. Ble 10 stk til sammen. Ble diskutert litt av hvert. Før de kom laget vi noe som heter Bruschetta og det var egentlig ganske godt. Klikk på linken for oppskrift.

Ellers kan jeg nevne at mor og far til Lina har fått seg hund, en søt liten krabat som heter Peik. Så nå blir det mange dyr på Berg igjen, to katter og en hund. Kattene har vært inne en del nå, og det ser ut til at de begynner å bli venner, slåss i allefall ikke lenger.